Sider

torsdag den 26. januar 2012

Nye på hylden

Nude - Pieces, Multifarvet glimmer - Wet n Wild, Sølv - Tiger, Pink - Tiger
Ja som jeg skrev i går, så skulle jeg på shopping i dag og fik et par dejlige neglelakker med hjem. Den nude-farvede neglelak gav jeg 10 kr for og det samme med de 2 fra Tiger. Jeg gik efter O.P.I Rainbow Connection neglelak, men de havde den desværre ikke i den Matas, som jeg var i. Gik så i Bilka og faldt over Wet n Wild's multifarvet glimmer-neglelak til sølle 38 kr. Kender ikke det mærke så godt, men har dog 1 neglelak af det mærke, som jeg aldrig har brugt. Så fik sparet lidt penge på det punkt, men mon ikke kvaliteten er der efter. Vil nu stadig gerne have en O.P.I neglelak:) 

Vil senere i dag komme med en beskrivelse af glimmer-neglelakken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar