Sider

søndag den 18. marts 2012

Hav i sigte!





Så fik jeg lavet nye negle. Ideen til det med at lave et hav, kom sig af, at jeg bare elsker at være ved havet. Der findes ikke noget bedre. Jeg kan helt vild godt lide den blå med glimmer, som jeg har brugt til selve vandet. Jeg synes den er helt vild flot.

Jeg har taget nogen trin for trin billeder:


Først ligger jeg et lag lys blå. Derefter laver jeg bølger med en anden blå, så det ligner et hav.
Derefter tilføjer jeg lidt mørkeblå (Lidt svært at se på billedet) så der kommer lidt bølger i vandet, og tegner også kanten op.
Til sidst tilføjer jeg lidt detaljer, som skyer, måger og et lille skib. Og husk topcoat;)
Billed af hvad for nogen neglelakker, jeg har brugt.

Hvis i undre jer over, hvor den nude farvede neglelak som i det tidliger indlæg er henne, så var det meningen, at det skulle være en strand nede ved neglebåndene, men det fungerede slet ikke!:)

Håber i kan lide dem:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar