Sider

lørdag den 9. juni 2012

Ugens negle - Akvarium (Tutorial)



Jeg er helt vild med slørhaler, jeg har selv to. Så fik ideen til at lave et akvarie på mine negle. Fik lidt inspiration fra et billed på Instagram.

Denne gang har jeg lavet en billed-tutorial til designet:)

1. Basecoat



2. To lag blå neglelak. Jeg har brugt en lidt mintgrøn farve.


3. Akvariets bund. Har brugt en guld så det blev lidt skinnende.




4. Tilsæt planter. Har brugt en grøn artliner. Jeg har valgt at lave planter på tommel- og ringefingeren.


Undskyld for kvaliteten:(

5. Til sidst laves fisken. Jeg har brugt en orange farve og en dotting-tool. Hvid art liner som bobler.


Undskyld for kvaliteten:(

6. Som det aller sidste lægges der et topcoat, og så er du færdig.




Håber i kunne lide tutorialen og ikke mindst designet. Jeg er i hvert fald hel vild med det:)

2 kommentarer:

  1. hvor kan man købe en "dotting tool"??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fået min i gave, men tror den er købt på nettet. Prøv Amazon eller eBay:)

      Slet