Sider

mandag den 18. marts 2013

Mine indkøb fra London

Jeg har været på linjetur med min efterskole i London for at danse. Det var vildt fedt! Jeg sagde på forhånd at jeg ville have sko, lidt tøj, og masser af negle-udstyr med hjem, og det må man sige jeg fik!
 
Jeg købte 6 neglelakker som hver kostede 1 pund
Jeg købte 6 neglelakker som hver kostede 1 pund
Fantastisk produkt! Der skumgummi med acetone på som har et hul i midten hvor man sætter fingeren ned og drejer den rundt, og væk er neglelakken. 1 pund i Poundland
Havde godt hørt om kaviar nail art, så da jeg fant denne pakke billigt skulle jeg da have den med hjem. 2,50 pund fra Primark
5 med glimmer og 6 med stjerne eller hjerter. 2,5 pund pr. pakke fra New Look og Top Shop
Fimo-stykker. Der hørte lim og neglefil med. 2,5 pund fra New Look

Stamping kit fra MoYou. Måtte eje det og er vild glad for det. 25 pund købte det i Campden Town. Kan fås på nettet.

Mine negle pt. Her har jeg brugt mit stamping kit

Jeg er især glad for mit stamping kit. Det var dog også det dyreste jeg købte på hele turen...Jeg har været på linjetur til London med min efterskole. Det som jeg på forhånd havde sagt jeg ville købe derover var sko, lidt tøj, og masser af negle-udstyr! Og det må man sige jeg opfyldte.

Jeg kan især også anbefale Twist and Out polish remover. Den er så smart og fjerner neglelakken så nemt!

Kig ind på bloggen senere hvor der vil kommer et indlæg som jeg tror alle neglelak freaks vil synes godt om:)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar