Sider

torsdag den 21. marts 2013

Opdatering på indlæget "ALT!"

I mit indlæg ALT! skriver jeg om den her hjemmeside som hedder lightinthebox.com, hvor jeg har fundet rigtig mange fede neglelak tilbehør til rigtige billige priser. Sagen er den, at jeg blev helt væk i det her billige neglelak univers at jeg slet ikke tænkte over, hvor det blev sendt fra og at der så muligvis ville komme told på når varen blev fragten ind i landet.

Jeg har undersøgt sagen, og jeg har fået af vide at jeg får mine ting i 2 omgange. Det vil sige at beløbet for hver pakke er så lille at der ikke kommer told på. Så hvis at de havde sendt alle tingene i en pakke ville jeg komme af med omkring 180 kr i told.

Så lige et godt råd: Undersøg alle hjemmesiden nærmere inden i betaler! Jeg var bare heldig denne gang!

Når jeg får pakkerne skal jeg nok informere om der var afgifter på, for jeg føler mig ikke 100% sikker, men håber på det bedste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar