Sider

mandag den 6. maj 2013

My nails right now


Det her lyder nok lidt forkert, men i lørdags blev jeg gift med min kæreste. Eller gift og gift. Vores efterskole havde lavet et weekend arrangement hvor der skulle holdes et bryllup. Man trak en rolle og så skulle man klæde sig ud. Og selvfølgelig skulle de lige være os som skulle være brudeparret. Det var det mest bizarer jeg nogensinde har været med til!
Jeg skulle selvfølgelig have nogen weedingnails, men jeg havde ikke så meget tid, så her er hvordan 5 minutters brudenegle ser ud.
Efter en meget lille time, var det meste af glimmeren faldet af... Yes


Så mine negle ser sådan ud lige nu. Havde sådan lyst til at bruge mit stamping kit, og det fungerede FANTASTISK!
Men da jeg puttede topcoat på, blev det lidt tværet ud, også selvom det var helt tørt... Mystisk..
Men synes stadig de er fede. Hvad synes i?:)

Og hov forresten så mangler jeg også at vise jer mine indkøb fra det slemme slemme firma fra Hongkong.

Så bliv i bare hængende:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar