Sider

mandag den 6. maj 2013

The Nailpolish Box

 

Jeg har længe snakket om, at fortælle jer omkring min dejlige nailpolish box. Jeg har egentlig haft den i noget tid nu, men i kender mig og min blogging. Jeg vil nu prøve at være mere stabil. Sagen er bare den at man jo ikke hele tiden laver nye negle...

Men altså jeg købte en værkstøjskasse i silvan. Jeg pillede "Stanley" mærket af, og puttede gaffatape på det gule.

 

Senere hen ville jeg gerne have glimmer på gaffetapen så det blev lidt mere "tøset". Det gik rigtig, rigtig dårligt, da jeg ikke kunne få andet end superlim. Så det endte med at jeg pilte gaffaen af, og gik i Bilka for at købe sort mailng i stedet, så det er sådan den ser ud nu.

 

Min kærestes mormor havde klistemærke printepapir, jeg jeg fandt nogen billeder og lavede noget tekst, som jeg klistrede på/i kassen.

 

De to ende sider, har jeg malet pink, så der kom lidt pænt farve på.

 
 
Til allersidst købte jeg en hængelås.

 

Alt i alt er den nok kommer til at kost lidt mere en jeg havde forventet. Men nok omkring 200 kr. Stadigvæk meget billigere end hvis man skulle ud og købe en af de der beautybox til 500-600 kr

I stedet for at sige min Nailpolish Box, er den bare kommet til at hedde Stanley:)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar