Sider

onsdag den 1. februar 2012

Det sværeste...


... er da godt nok at fjerne glimmer fra sine negle. Jeg har lige fjernet lakken fra sidste torsdag, og det var nu meningen at skulle lægge noget nyt, men så blev klokken bare alt for mange:) Men hold op hvor er det beværligt at fjerne glimmer! Og det er så træls, da jeg elsker at pifte neglene op med lidt glimmer, men det må man jo bare tage med. man kan også godt se på billederne at jeg stadig har lidt glimmer på fingerne, men det falder af hen af vejen:)

Her er mine råd til fjerning af neglelak: 

1. For at få de pæneste negle, så lad endelig være med at kradse neglelakken af. Dine negle bliver grimme og ru.
2. Blød fingrene lidt op med lidt varm vand. Især hvis det er glimmer.
3. Lad endelig hver med at fjerne lakken mod dine neglebånd, da det kan gøre ret så ondt, fordi man er meget følsom der.
4.Brug væske der er beregnet til at fjerne neglelak med.
 5. Skyld fingrene efter du har fjernet neglelakken.

Jeg bruger neglelakfjerneren fra Matas. Kan ikke rigtig vurderer den, da jeg aldrig har prøvet andet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar