Sider

søndag den 5. februar 2012

French Manicure


Samme dag som jeg købte nail art pennene, fik jeg også dette manicure sæt af min mor. Har aldrig nogensinde før lavet franske negle, og har derfor ingen ide om, hvordan man laver dem. Ved heller ikke hvad jeg synes om det, men det kunne da godt tænkes, at jeg prøvede en dag:)

Lige for at skifte emne, så synes jeg det er enormt træls, at mit neglelak allerede er gået af nogen steder, og jeg lavede dem så sent som i fredags. Men jeg vil jo så heller ikke sige at jeg bare har siddet og lavet ingenting de sidste par dage, så det kan også være en grund:). Neglelak holder generelt ikke så længe, men jeg plejer godt at kunne gå med mit i en uges tid. Bliver nok nød til at lægge noget nyt før der er gået en uge:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar