Sider

fredag den 3. februar 2012

Ugens negle


Nude - Pieces, blå - Depend, Sort - Art Club og Gosh
I LOVE THEM! De blev lige som jeg gerne ville have dem. De var faktisk ikke så svære at lave. Som i kan se, så har jeg lavet dem efter et billed, som jeg fandt på en Facebook gruppe, der hedder "Life is hard. Lets go shopping!:)". Den gruppe ligger alle mulige billeder ud om mode, og den kan varmt anbefales. Jeg fandt nogen videoer på Youtube, som viste hvordan man lavede leopard-negle. Ellers kørte det bare efter billedet. Jeg har brugt en dottingtool til at lave leopardpletterne, og en art liner til zebrastriberne, hvilket er neglelakken fra Art Club.
Jeg har bare ventet på at få tid til at lave mine negle. Har haft nogle hektiske aftner her på det sidste:)

Hvad synes i om dem?:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar