Sider

mandag den 6. februar 2012

Ugens negle


Ja, så fik jeg altså lavet nye negle allerede, men hader at gå rundt med grimme negle. Jeg ved ikke helt hvor ideen kom til dette design, men lige pludselig var den der bare, og synes det ville være en sjov lille ting. Hvad synes i?:) Jeg synes selv at de blev meget fine, men de var nu også lidt svære at lave. Næste gang jeg skal lave noget der ligner, skal det helt klart være mere detaljeret. Og det var faktisk rigtig sjovt at lave. Altså jeg synes altid det er sjovt at lave negle, men der var et eller andet anderledelse ved at lave dem her. Ved ikke om det var formerne på figurene, eller hvad det var. Den anden hånd har jeg bare lagt lysserød neglelak på, som også er basecoat'en under "ansigtet".

Har taget et billed af hvad for nogen neglelakker jeg har brugt, for det giver et nemmere overblik over det.


Den lysserøde har jeg lagt som basecoat, den grønne til øjenfarve, den sorte art liner til omrids, den røde art liner til munden, og til sidst topcoat.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar