Sider

torsdag den 2. februar 2012

Når man mindst venter det

Funky Negle RPL by Rebublic


Jeg skulle teste den og er ret tilfreds. Beklager i ikke kan se det så godt.

Det er helt utroligt! Jeg har ledt og ledt, og endelig finder jeg dem. Og det sjoveste er, at man overhovedet ikke havde regnet med, at finde dem der. Ser i jeg fandt dem i Bøger og Papir:) Virkelig underligt efter min mening. Jeg kunne godt tænke mig nogen andre farver, end dem jeg købte, men de havde ikke flere lige nu, men de får nogen hjem på mandag. Jeg skal helt sikkert have nogen flere!:)

De koster 39,95 kr hvilket jeg overhovedet ikke synes er galt for to neglelakker. Jeg var lidt nervøs for kvaliteten. For det første fordi at de var i en boghandel, og fordi de var af plastik. Men fandt jo så ud af at de skal være af plastik, da man skal trykke lidt på flasken, for at lakken kommer ud. Penslen, der er der i, er ikke en art liner penslen men bare en ganske almindelig pensel, hvilket jeg synes er super fedt.

Jeg vil give dem 10 ud af 10 stjerner, fordi de levede fuldstændig op til mine forventninger og mere til. Den var godt nok lidt vandet i starten, men hen af vejen blev den god:)

Og så elsker jeg bare neglelakker, der rasler når man ryster dem!:) Hæhæ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar