Sider

mandag den 16. april 2012

2 x negle

Husker i at jeg nævnte at jeg havde lavet nogen negle på min veninde og jeg i påskeferien? Dem har jeg fået billederne af, så her kommer lige et indlæg om dem:)

De her negle lavede jeg på min veninde. Ved ikke helt hvad det skulle forestille. Nok bare noget mønster, men Vi synes de mindede lidt om kinesiske træer. Der er brugt en sølv fra Tiger og en rød/pink fra Depend. Mønsteret er lavet med en tandstik.

De her negle lavede jeg på mig selv samme dag. Det var min veninde der fik ideen. Synes de blev okay, men ikke det bedste jeg har lavet. Måske ville de blive bedre, hvis jeg havde lavet streger ned fra hvert hjørne, som jeg har prøvet at fotoshoppe ind på ringfingeren. Hvad synes i?

Jeg har brugt en hvid art liner, og en sort art pen:)

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar