Sider

torsdag den 26. april 2012

Ugens Neglelak - Hvor blev den af?

Ugens neglelak er som regel på en mandag, men jeg har været syg, og den plejer også at følge med ugens negle. Jeg har ikke rigtigt haft nogen vildt spændene negle her i ugen, men regner stærkt med at lave nogen i aften. Men i får den lige her på denne torsdag i stedet:)

Ugens neglelak er en sølv glimmer fra Depend nr. 047, da det trodsalt er den som jeg har lavet noget med sidst.


Jeg har faktisk brugt den rigtig meget, men det er måske fordi, at det er en af de eneste, glimmere jeg har.

 

Den er ikke helt vild god. Meget klumpet. Så den duer ikke rigtigt til, hvis man bare vil have en lille smule glimmer til sit design. Men hvis man fx vil have hele spidsen dækket af glimmer, er den meget bedre.

 

 

4/6 stjerner




Hvis i vil se et smugkig på det kommende design, så gå ind og kig på min Instagram youve_been_polished:)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar