Sider

onsdag den 18. april 2012

Cutepolish

Som i nok har læst, er jeg stor fan af ejeren bag Youtube-kanalen cutepolish. Hun laver alle mulige slags designs: dyr, mønstre, glimmer, overføringer og meget mere.

Hendes designs er søde og rigtig nemme og lave, og hvis du ikke vil lave dine negle fuldstændig som hun har lavet dem, kan du sagtens putte dit eget præg på.

Jeg har fx lavet nogle andre øjne ved dette design:

Fra cutepolish

Mine negle

Og her har jeg valgt at lave sko på alle neglene:

Hendes negle

Mine negle

Hun giver ikke sit navn eller billeder af hendes ansigt, men jeg synes det er rigtig fedt, for så fokusere man kun på hendes skønne negle.

Hun er en kæmpe inspiration, jeg synes virkelig at i skal tjekke hende ud.

Hendes nye video er om at permenent tatovere dine negle. Cool eller ikke cool?

 

I finder hende her:

Facebook

Youtube

" Take Care, and i'll see you next time!"

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar